Search results

35% Off ! All WYSIWYG fish and corals
  1. meowzer

    Be safe

    Praying for My friends that have been dealing with these hurricanes in tx. Send now fl
  2. meowzer

    HI EVERYONE

    YEAH....when you have 2 people online that's bad
  3. meowzer

    HI EVERYONE

    I sold the light with the tank...and no have not heard from him at all
  4. meowzer

    HI EVERYONE

    NO...I have not received anything in a long time
  5. meowzer

    HI EVERYONE

    LOl....HEY JOE.....still the same I see ;);)
  6. meowzer

    HI EVERYONE

    I know...I heard LOL
  7. meowzer

    HI EVERYONE

    HEY I just popped in to say hi and see who is still around. I have not been on in a long time. After my divorce I got rid of all my saltwater tanks, and only kept my 55g freshwater. Life has gotten better though :) SO TELL ME....who is still here?
  8. meowzer

    Downsizing

    Hey guys.....I have been lingering but not too much on posting quick update I am down to 1 tank....well saltwater...I have the 180 G.....and still have the 55G FW I was neglecting them so a friend of mine took the 3 to his shop and will try to sell the setups for me (wish me luck on that)...
  9. meowzer

    new site

    HMMMM....time to figure out something new LOL
  10. meowzer

    Craigslist fraud....maybe????

    Yeah.....I kinda thought it was too good to be true......It immediately raised a red flag with me.....
  11. meowzer

    Craigslist fraud....maybe????

    OK I never use Craigslist, BUT have recently helped a friend look for a vehicle......I sent 3 replies to people.....and each one came back that they were in the military and had to have the vehicle shipped to me and they use Google Wallet is this a fraud or what? I don't feel very...
  12. meowzer

    Clownfish cut!

    selcon....or zoe.....and just add a bit to the food
  13. meowzer

    Clownfish cut!

    I would suggest vitamins to help him heal
  14. meowzer

    Craigslist help

    OK...I will thanks
  15. meowzer

    Craigslist help

    LOL....well to tell you the truth, I'm trying to get custody of my grand-daughter...and the car would not be very convenient :(
  16. meowzer

    Craigslist help

    And I got it.....so apparently if anyone was interested I'd know.... :(
  17. meowzer

    Craigslist help

    NOPE...not in spam or junk....so who knows
  18. meowzer

    Craigslist help

    WELL I never got my reply...BUT I did get one from Gary....so who knows...LOL
  19. meowzer

    Craigslist help

    OK I need some help....I have advertised an item on Craigslist....HOW do I know if I get any feedback I tried to reply to the ad...JUST TO SEE, and never got anything...this is the link http://oklahomacity.craigslist.org/cto/4364835244.html
  20. meowzer

    Howdy

    Welcome back.....
Top