Guess what guys! Today is random day!!!

cartman101

Active Member
Ok the rules of this day are simple, just make some random quotes OR post a random picture(just a have fun type of day ok). I will go first

treybomb

Active Member
what!! todays not random day!! its MY B-Day !!! lol jk (but it is my b-day!) nice idea for a thread!

pitbull01

Active Member
Originally Posted by dougai
heres something funny
George W. Bush
I agree! Do we have a fellow democrat on the boards?

hot883

Active Member
Originally Posted by pitbull01
I agree! Do we have a fellow democrat on the boards?
Probably none that are OLD enough to vote or admit it. HA! I was in the Persian Gulf when you were 1.

hot883

Active Member
Originally Posted by Darth Tang
I did not have sexual relations with that woman!
Yea, I coudn't stand the two timing hypocrit either. Just my $.03. Here's another shot for ya. It's a Sulcata (sp) Tortoise NOT a TURTLE.

airforceb2

Active Member
Originally Posted by hot883
Here's one for you.
Damn proud to be an American Fighting Man
I must say...that is one nice back yard!!

surfer11

Member
a bowl of spagetti said heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy hey